Svar på era frågor

Vad är det minsta / högsta du har vägt?
Det högsta jag har vägt är 64 kg och minsta 40 kg.

Blir du inte hungrig när du dricker Nutrilett?
Jag var jätte hungrig i början när jag började min "diet" men efter några dagar så försvann hungerkänslorna. Jag rekomenderar Nutrilett!

Bästa smaken? (jordgubb? tror du skrev det förut)
Ja jordgubb är min favorit! Men nu har jag en till som jag bara älskar, forrest fruits, det är typ en blandning mellan jordgubb, hallon och blåbär, AS GOTT!

Smakar det gott?
JAAA! :D jag skulle kunna leva på Nutrilett resten av mitt liv, så gott är det.

Hur började din ätstörning?
Jag skulle inte kalla att jag har en ätstörning men kanske lite. Allting började när jag var 14 år, jag mådde dåligt pga min bästa vän dog och i och med det slutade jag äta. Jag rasade i vikt men det var inget jag tänkte på. Från när jag var 14 år till 19 har jag haft samma vikt, då vägde jag mellan 40 till 50 kg. Jag har alltid varit matfixerad och mån om vad jag stoppar i mig. Jag tränade rätt så mycket, jag var aldrig hungrig och när jag väl åt så åt jag sallad. Men det roliga är att det är det enda jag minns från den tiden. Allt annat är svart för mig.  Och sen när jag var 19 år träffade jag min pojkvän och helt plötsligt tappade jag kontrollen över maten och gick upp en massa i vikt! Insåg för någon månad sen att jag blivit tjock dvs, mina jeans började bli för små! Så jag började med Nutrilett och nu känns allt mycket bättre. I am back on track!

Vart bor du? (du behöver inte säga exakt vart, men på ett ungefär.. om du vill)
Jag bor i Stockholm.

Läst nån äs-bok som du kan tipsa om?
Nej tyvärr. Jag brukar inte läsa böcker haha.

Favoritfilm?
Min favoritfilm är a walk to remember. Den är så himla vacker men samtidigt lite töntig.Den borde alla se!

Favoritäs-film om du har nån?
Nej tyvärr

Vart hittar du alla de snygga bilderna? :3
Jag antar att du menar mina thinspo bilder? Jag hittar dom flesta på olika sidor från internet men dom flesta kommer från weheartit.com dom har sjukt fina bilder!

Allergisk mot något?
Ja, laktos!

Vad säger dina vänner & föräldrar om att du har gått ner så mkt? om de har märkt.
Mina vänner har inte sagt så mycket men mina föräldrar har märkt. Men samma sak där, dom säger inte så mycket. Dom tycker väl att jag är "stor" nog att veta bättre än att hålla på och banta och så...men än så länge har ingen klagat.

Vet nån om din äs?
Ja min pojkvän vet om det.
Om du fick välja din drömkropp, vems skulle det vara?
Adriana Lima, LÄTT! Hon har världens snyggaste kropp + att hon är super söt!

Kan du inte lägga upp någon bild på dig? antingen din kropp eller ansikte, helst ansikte men jag vill veta hur du ser ut!
Ja absolut det skulle jag kunna göra...dock är jag rädd för att bli avslöjad för jag vill ha min blogg privat. Men jag kan beskriva kort hur jag ser ut. Jag är 160 cm, har blont mellanlångt hår och har brun/gröna ögon. Dom flesta tycker att jag är jätte lik Gina Tricot modellen Pernille Holmboe.


Hur länge har du hållit på med Nutrilett?
Jag har hållt på med det i 3 eller 4 veckor.

Jag har en fråga, tränar du något? isåfall hur ofta och hur länge???
Jag tränade innan, då tränade jag 6 gånger i veckan och då var det 2 timmar powerwalk + 1 timme på gymmet. Men nu när jag kör på Nutrilett får jag inte träna...men jag brukar gå långpromenader!

TACK för alla era underbara frågor!

Postat av: R & S

Har smakat på den där Nutrilett blåbär och jag tyckte verkligen inte om den.. usch, den var värre än.. ja, jag vet inte. Inte god i alla fall..

Men smakar jordgubb som jordgubb eller vad smakar den? (:

2010-07-29 @ 01:35:12
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0