Privata tankar

Nästan varje dag får jag elaka kommentarer angående om min blogg. Det jag gör med min blogg och vad jag skriver om i den är min ensak. Om du inte gillar det du ser så kolla inte in min blogg men däremot om du gillar min blogg är du välkommen! Nu har jag fått det sagt.

Om jag vill gå ner i vikt så får väl jag göra det? Det är väl ändå min kropp och om jag inte minns rätt så får faktiskt tjejer göra vad dom vill med sina kroppar! Och påtal om kroppar, som ni flesta vet så tycker jag inte om min kropp och det är anledningen till att jag vill gå ner i vikt. För att trivas med mig själv, ha kläder som sitter bra, vara hälsosam och bara njuta av livet istället för att gå runt i flera år och vara missnöjd med sig själv. Därför har jag tagit saken i egna händer och jag är på god väg att lyckas!

Jag vet inte riktigt om det är för privat att skriva om i bloggen men på senaste tiden har jag skämts otroligt mycket för min kropp när jag är inför min pojkvän. Vi har varit tillsammans i 3 år och då borde man väl inte skämmas? jag har aldrig gjort det förut men nu på senaste tiden har jag bara tänkt mer och mer på det, det är så illa att jag inte vill att han ens ska ta på mig... Och helt ärligt så tror jag inte ens att han vill ha mig. Han tycker nog att jag har blivit för tjock. Han sa till mig häromdagen när jag började tjata om hur fet, ful och äcklig jag är så sa han, Stella, du är inte tjock eller fet, Du är normalviktig! Jag tror att du skulle vara jätte fin om du skulle bli smal, eftersom jag har aldrig sett dig smal.


Hur fan ska man tolka det? Då menar han att jag är fet och han skulle föredra om jag skulle bli smal...Men jag förstår honom. Vem vill ha en tjockis till flickvän? Nu ska jag fan inte äta på flera dagar, usch mår illa bara av tanken att äta.

Postat av: Kattis

sv: Tack! Jag håller tummarna för dig också, men se till att försöka äta lite ibland va? Inte vara utan mat flera dagar i rad, kroppen blir så konstig av det... :P

Kram!

2010-07-27 @ 03:40:09
URL: http://iliedtoyou.blogg.se/
Postat av: Amanda

TA INTE ÅT DIG! Trillade precis in på din blogg och jag gillar den :) Kämpa på!

2010-07-27 @ 11:39:48
Postat av: Pixan

getting flashbacks..

2010-07-27 @ 13:17:55
URL: http://pixans.blogg.se/privat
Postat av: a

Men OMG!! Lyssna inte på honom... han vet inte vad han pratar om.. du är lagom... perfekt som du e ...

kämpa på men ta det lugtn nu å se till att må bra..

kram

2010-07-27 @ 17:08:56
URL: http://bulimiflickan.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, vad jag känner igen mig i dina tankar. Stundtals är jag dock nöjd med min kropp, men jag kommer i perioder då jag verkligen hatar min kropp och då jag verkligen vill gå ner i vikt. Egentligen vill jag det hela tiden, men när jag väl försöker så går allting i kras. jag har aldrig testat med nutrilett dock, men har funderat på att göra det bra länge. Det du skriver om din pojkvän, känner samma. Jag blir äcklad när han tar på mig för att jag inte tycker om min kropp, spelar ingen roll vad han säger. Känns oerhört onödigt att gå omkring och tänka såhär, men det går inte att bli av med....

2010-11-23 @ 12:12:25
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Viktigt att tänka på; Din pojkvän tycker om dig PRECIS SOM DU ÄR <3

2010-11-23 @ 12:12:56
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0