Starving is not pain, it's the cure

Nu är det många som har klagat över att jag har tagit Fattyboms namn men DOCK STAVAS HON FATTYBOM OCH JAG STAVAS FATTYBOOM. Ser ni skillnaderna? Och sen för det andra så tog jag bara ett namn för jag kom inte på något bättre!

Typiskt sverige, folk ska alltid klaga på ALLT MAN GÖR! Trött man blir...

Postat av: Angie

Inte så skonstigt, inget namn "man bara kommer på" uppenbarligen har du sett det och kopierat. Men men, alla gör vad dom vill, om man vill vara unik eller ej ^^

2010-01-27 @ 01:16:12
Postat av: Sara (:

man klagar ju på något om det e sdåligt eller sånt men varför håller du på o sånt om att du e helt fet o sånt , grmyt töntigt bara stå för vem du e människa :o

2010-06-06 @ 23:49:40
URL: http://saralynard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0