Jag lever

Ville bara säga att jag lever men har fullt upp med allt! Vi hörs när det har lugnat ned sig lite...

Postat av: cherry

sv: tack :) Gick helt okej, men kunde gått bättre :)

2010-08-11 @ 17:20:22
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: sara.a<3

grym blogg!

2010-08-25 @ 17:37:51
Postat av: Hanna

Har du anorexia??

Jag går i klass 6 och i min klass så väger en tjej som är normalviktig runt 40-50 kg!!!

Jag väger 35 och skolsköterskan säger att jag är fööööör smal!!

Har du det??...

2010-09-18 @ 14:03:33
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com
Postat av: frida

Jag blir sa ledsen nar jag laser din blogg. Jobba med ditt psyke istallet! Fa ett starkt psyke och lar dig alska dig sjalv precis sa som du ar! Jag kan sla vad om att du ar jattevacker precis sa som du ar! x

2010-09-23 @ 07:36:19
URL: http://www.lifeoncyprus.blogspot.com
Postat av: en som vill väl!! :)

Hej! Kom hit utav en slump och såg ditt mål i viktnedgång! 40 kg är INTE okej!!! Jag har ingen aning om hur du ser ut i "kroppsformen" men jag tror att din nuvarande vikt är bra!! Du vill väl inte se ut som ett skelett?!

En utav mina bästa vänner har ätstörningar och jag har sett vad den hemska sjukdomen kan göra :( Jag säger inte att du har det!!! Men jag tror att om man är 20 år 160 cm lång så är 40 kg alldeles för lite att väga för dej! Snälla försök att se att du är vacker som du är du behöver inte gå ned en massa i vikt!! Snälla du vill inte få anorexia elr någon sådan sjukdom! Dessa tankar kan komma fram utan att man tänker på det och helt plötsligt är man fast i ett mönster som man inte kan bryta!! Snälla jag hoppas att du tar åt dej lite utav vad jag har sagt och tänker över lite över din viktnedgång! Och jag kan bara säga att om en anorektier skulle se denna blogg skulle det inte vara så bra för den personen då de blir avundsjuka på folk som är smalare än vad de är och de blir besatta av träning mat osv.

Snälla ta åt dej av vad jag skrivit!!!

Det är inte hälsosamt att gå ner så mkt i vikt som du vill!!

2010-09-24 @ 23:25:23
Postat av: melissa'

fin header

2010-09-29 @ 16:13:53
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart!

såg att du skrev att många skriver elaka kommentarer. Och jag blev också lite chokad över att du blev så glad över att ha gått ner så pass mycket, när du redan väger så pass lite. Men hej, vad har jag att säga? Jag väger 56, och min psykolog ar sagt att jag ska gå upp 5 kilo. Känner jag för det? Kommer jag klara det? Njaaae. Jag är ingen storätarmänniska direkt. Och äter jag mycket så håller det sig i princip hela dagen, om jag inte råkar äte lite chips. Så, jag förstår dig!!

2010-09-30 @ 13:34:50
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0